Vrácení zboží a reklamace

Jaký je postup pro vrácení a reklamaci výrobku? Zboží můžete snadno reklamovat online pomocí našeho formuláře.

Upozorňujeme, že každý vrácený výrobek podléhá kontrole. Vaše reklamace nebo výměna nebude přijata, pokud nebudou splněny všechny následující podmínky:

Výrobek musí být v nepoužitém stavu. Výrobek nesmí být poškozený( poškrábaný nebo jinak vadný). Výrobek musí být vrácen v původním obalu výrobce (pokud je součástí balení), který vám byl s výrobkem dodán - obalovou krabici samozřejmě vracet nemusíte. Výrobek musí obsahovat všechny originální pečetě originality.(ochranné fólie,záruční nálepky) Výrobek musí být důkladně a bezpečně zabalen, nejlépe ve stejném obalu, ve kterém byl dodán. klaesnica.sk neodpovídá za poškození výrobku způsobené nedostatečnou ochranou při zpětné přepravě.

UPOZORNĚNÍ: V žádném případě nezasílejte zboží zpět na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou vráceny odesílateli.

Pak stačí zboží pečlivě a bezpečně zabalit a zaslat nám ho zpět na následující adresu

eMstore s. r. o.

Trojičné námestie 181

02744 Tvrdošín

Slovensko